Kakak masuk tadika

Kakak a.k.a Alya : anak buah den yg kedua masuk tadika hari ni 5 tahun. alaaa2…comeyyyynya dia pakai tudung. bulu mata dh la lentik, nampak cun la kakak.huhuhuhu..manis sangat kakak pakai tudung.

Dia asyik pandang luar je, maklumlah mama papa acu tunggu kat luar. Bila dipanggil nama, lambat2 je dia angkat tangan dan cakap ‘saya cikgu’.huhu…comeyyy!!! Lega mama papa acu dengar kakak jwb mcm tu. Mana taknya, kakak ni super pemalu orangnya.

Dia dapat tag nama warna pink a.k.a merah jambu kesukaan dia. Suka la tewwww!! huhuh..sayang kakak..kakak belajar pandai2 ye.

Lepas mereka dibawa masuk ke kelas, kami balik rumah. Sedih pulak nak tinggalkan dia. Rupanya dia cari, bila balik school, dia tanya ‘mama tinggal kakak ye’. Mama pun tanya ‘kakak nangis ke?’. Kakak pun jawab ‘ye..kakak nangis’. hahaha..cian kakak..

Kakak dah besar, dah ada adik. Adiknya lagi friendly dari kakak.

Semoga kakak menjadi anak yang solehah dan pandai. Amin..

Acu sayang kakak !!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s