Pengapit ‘bidan terjun’ !!

5 Disember lepas juga menyaksikan majlis perkahwinan sepupu aku : Faisal + Diyana. Dibuat di Selayang, majlis bertemakan warna maroon dan krim.

Dan..tak pasal2 aku kena jadi pengapit hari itu. Malam tu baru tahu diorang belum ada pengapit, so kak ama la yg jadi mangsa jd ‘pengepit’ korang ye.huhu..Ini kali kedua aku jadi pengapit seumur hidup aku. Tak nak sangat jd pengapit sebab tak yakin. Bukan tak yakin dapat jaga pngantin tapi tak yakin gambar aku cantik nanti.huhu.. Maklumlah, pengapit pun kena masuk gambar, so nak ler juga cantik2, tudung tu tak nak la senget2. Masalahnya aku bukan ada kasut hill, pakai je lah kasut flet tu ha. huhu..rendah sangat rasanya dari pangantin.

Nah..belanja sikit gambar wedding..Sikit je..pening nak memilih.

 

Persembahan slaid ini memerlukan JavaScript.

So lepas ni kalau nak minta aku jadi pngapit, tolong bagitau awal2. nasib baik baju cantik.huhu..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s