Ramadan 2015 / 1436H

Alhamdulillah..dah masuk Ramadan berikutnya iaitu 2015 bersamaan 1436H..Waahhh…siap ada tahun hijrah lagi,kan.. tahun ni aku ada jugalah mencari surau-surau berhampiran untuk solat terawih. Tapi balik-balik solat kat rumah je juga, kadang-kadang tak sempat nak mengejar waktu insyak, nanti parking takde kat surau tu. Mata pun ala-ala mengantuk je. So, aku isyak dan terawih di rumah je, lagipun kan wanita lebih afdhal solat di rumah,kan.

Ku mengharapkan Ramadan kali ini makna…

Agar dapat ku lalui dengan sempurna..

(tu lirik lagu..)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s