Nama Aku… ???

Kadang-kadang bila kita baca entri-entri dan komen-komen lama terasa geli hati dan terimbau balik kenangan lama. Tapi ia muncul sekejap je, bak kata bait-bait lagu alyah ‘Tak Mungkin Kerana Sayang’..ewahh…sayang ape?sayang akan kenangan lama, tapi tak mungkin sebab ‘Hanya kadangkala aku terkenang..oo…o….’ (ikut rentak lagu alyah ye).

 

Kenangan tu semua memori yang indah dan mungkin juga pahit untuk dikenang. Tapi pahit tu ibarat pahit ubat la..lama2 hilang bila kita telan. So..telan la sampai boleh.hahaha…

Tahun baru, apa yang baru ialah memajukan diri. Lain.. macam tak de nk berapa baru la. biasa2 aja…

Baru lepas tengok drama “Nama Aku Beng”…best sgt!! sebab zizan razak berlakon.huhu..dan tak sangka ada pelakon nama Ku Haris kt malaysia ni yg nmpk agak berbakat dan boleh diketengahkan.. hensem pn hensem..huhuu.. Ia mengajar aku bagaimana nk guna kesempatan yg masih ada utk luahkan sesuatu pada seseorang yg masih ada depan kita sebelum terlambat. Maksudnya tak yah la nk surprise2 sgt, tkut terlambat je nt..

 

K la,ape pun, gud luck for them and bye everyone…see u nx time…

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s