TAHUN BERUBAH..

WELCOME 2014!! Hope for a brighter future, ‘takdir’ and happiness..

And..good bye 2013.. Alhamdulillah perjalanan hidup sepanjang 2013 tidak sesulit 2012 yang memaksa aku berfikir di luar kotak fikiran. Huhu..Memilih antara 2,3…tapi 2013 tidak memaksa aku berfikir begitu sebab 1 pun tiada.huhu…sebaliknya menjadi 0 semula..ape tu??adakah siti sifir?? Oh! Tentunya bukan…ia hanya sekadar metafora kehidupan..

2013 merupakan tahun mendatar dalam kehidupan aku..flat je..tapi perbezaan ketara ialah tahun ni Alhamdulillah aku dah cuba menjadikan hati aku semakin jernih dan meningkatkan keimanan kepada Ilahi..Semoga Allah meredhai dan memberi hidayah kepadaku..amin..

Tahun baru 2014 bakal menjelma sejam je lagi..dan aku di rumah menikmati malam tahun baru dan cuti hari esok di rumah sahaja seperti biasa. Azam baru?? haha..kelakar sebab macam tak de..eh!!ada2..majukan syarikat. cewahhh!!! in sha Allah.. Jodoh??hmm…in sha Allah juga🙂

Apa agaknya akan aku lakukan pada tahun hadapan ye? Adakah masih menonton tv seorang atau bersama beberapa orang lain? Adakah aku masih diberikan peluang untuk hidup sehingga tua? Hanya allah mAha mengetahui.. Kita tak mampu merungkai rahsia Allah..aku berharap Allah masih memberikan peluang untuk aku memperbaiki diri sebelum dijemputNya semula untuk selama-lamanya..amin..

~2014 hanya ingat tahun masihi, tetapi jangan lupa tahun hijrah~

      * signature *
###AcuMarRose###

Tinggalkan Jawapan

