Jimat VS Tak Jimat!!

Seronok dapat masak untuk diri sendiri even makan sorang2 lepas tu..hmmm.. :-( 

Masak daging masak kicap letak kentang sekali n lauk sayur. Simple sgt,kn..cukuplah untuk aku seorang..Bau harum 1 rumah..bau sedappp..huhu..tapi tk tau lah rasanya sedap ke tk.hentam je la labu,asalkan aku dapat makan n jimat duit dr beli kt luar.Sejak ada kereta nk kena byr bulan2 nih,aku lbh pikirkan untuk brjimat. B4 ni slalu trlajak guna duit saving.huhuh…Cuma bab2 makan jek aku ssh nk saving, sebab lunch jek g restoran makan sedap,so harganya pun sedap gak ler..huhuh..

Lately ktorg selalu makan kt kedai Chinese Muslim. Nama kedai tu HOMST..sedap2 makannya..masakan style chinese. Ada 2 kedai kt ctu yg chinese muslim tapi yg slalu ramai kedai HOMST tu la.kt area Seksyen 13. Buat beberapa kali pergi ni, aku dh rasa Wantan Mee Kicap, Chan Cheung Fun, Mihoon Singapore n Mango (desert). Nama desert mango tu pelik ckit,aku tk ingat nama die.sedappp..huhuh..nanti kalo ada masa,aku tgkp gmbr kedai tu n upload dlm ni. Aku rasa kalau time Makan Besar org cina raya tu, mesti kedai tu penuh kena booking sbb mmg mejanya bsr2..bersih n tk lmbt sgt masaknya.

Tadi kitorg g lagi sekali dgn budak2 ofis n tasya (kwn kak ani). yus tkde, MC.Demam tiba2.huhu..Semoga dia cpt smbuh..

 

Tinggalkan Jawapan

