aku yang sedang berubah..

Seminggu berlalu dan aku kembali ke shah alam..menghadapi hari2 depan yg semakin menyerabutkan dan menyibukkan..Bersama tugas2 baru aku..Ye!!aku aku sudah berubah bidang kerja,bkan lagi seperti dulu.sekarang kerja aku semakin meluas dan bz..sudah tidak sempat lagi untuk facebooking secara komited,tapi hanya sempat ketika rehat dan balik kerja sahaja.kadang2 kerja pada waktu malam.sangat penat tp byk sgt kerja yg perlu dibereskan…

Dan dengan adanya kerja2 yg sgt byk itu sedikit sebanyak membuatkan aku lupa kepada perkara2 sedih.Aku lupa kepada dia dan tidak lagi mengharapkan dia..mamat oversea,kau sudah jauh dari pandangan kerana kau sudah aku semakin lupakan…semoga kau bahagia di sana dan menghabiskan pengajianmu…

Tiba2 tadi aku dapat mesej dari dia yg berada di shah alam ni juga,hai…ape mimpi awak mesej saya? yelah,tk de kawan,baru nk ingat sy ke?huhu..org hensem mcm awk,cari lain la senang,tk padan kot dgn sy.haha..

Tinggalkan Jawapan

