Hari ni aku dapat dua berita yang buat mood aku berubah…first2,aku dapat rasa yg aku tkkan berada di tempat yg istimewa pada dia…second,aku dpt tau yg dia satu lagi tu berada di ambang2 bahagia.wa..selamat berbahagia ye…dah sampai jodoh dia..aku tumpang gembira even tk la gembira 100%..tp apepun,aku akan tetap mendoakan dia bahagia…tkkan kita nk doa yg tk elok tk elok pulak,kn..

tapi alhamdulillah,malam ni mood aku ok jek,tk rasa pape dh…maybe berkat dari ayat2 Al-Quran yg aku baca tadi,melembutkan hati aku yg sedang serabut.hm…

weekend ni cuti 3 hari beb,nk wat pe r?aku bajet nk g bookfair kt pwtc,tp takut tk de geng la.ingat nk blik jb,tp bajet lari n aku nk g pwtc.stahun skali fair tu,tu yg rasa syg kalo tk g thn ni.Ain..jom kita g bookfair,tk pandai nk naik komuter sorg2..waaaaaaaaa…ha..ape kate aku ajak g’re ke…tp kena cnform dlu ngan ain…haishh…kesian ain,nyusahkan die lg…adeh!!

Keje ofis berlambak weh…ada yg deadline jumaat ni..adoi..pening2…

K la,,nk bergelak ketawa dgn Seniman Bujang Lapok,even citer tu dh lapok,tp lawak seh!!!!!bye2 darling.miss u sayang!!!

Tinggalkan Jawapan

