Ya Allah..

Ya Allah..Begitu berat dugaan Mu hari ni..dlm sehari je kami menerima berita buruk yang mmg buat aku murung for da whole day lps ni.berita kedua la yg buat aku lagi murung sbb akan memberi tekanan kepada aku selepas ini.Aku mohon padaMu Kau permudahkan urusan Ku dan segala urusan kami agar kami mudah mencari penyelesaiannya,Ya Allah..Aku terima dugaanMu dan aku redha,namun aku juga sebagai hambaMu yg sangat kerdil dan hina sangat2 memohon pertolongan dari Mu dan keberkatan dari Mu.tolong aku kerana tanpaMu,aku tidak mudah dan tidak kuat,Berilah aku kekuatan menghadapi dugaan ini sehinggalah aku sudah biasa dengannya.Tolong Ya Allah…aku memohon kepadaMu,berilah aku kekuatan fizikal dan mental.Amin…

AKu akan cuba membiasakan diri dengan masalah ini supaya aku mudah menguruskannya dan manage myself smoothly.i dont want my capability and mood ruin by this problem in a long term,i have to fix it!!

Tinggalkan Jawapan

