aku dan weekend

hari ni mmg agak penat.pagi ke pasar tani,smpai 2 jam berbahagia d ctu,membeli belah dgn mak aku.huhu..then pkul 1 gerak ke KL,lunch kt umah paknjang aku.bagus kema!!gud job!!huhu…

hm..apakah apa yg aku buat mlm td adalah yg terbaik bg menyelamatkan sesebuah perhubungan?adakah aku dikategorikan sebagai insan yg bak hati atau insan yg melepaskan peluang?Ya Allah..aku harap apa yg aku buat ni betul sebab aku hanya terfikir jwpn itu shj.aku hrp dia tk mrh dan tk kecik hati dgn aku…aku tk sanggup nk melakukan perampasan hanya kerana perasaan yg baru muncul.aku bersedia mnjadi kawan yang baik dan mendengar masalah dia kerana aku tk snggup merampas even dia pun merasakan perasaan yg sama.aku doakan kau bahagia kerana aku tidak mahu melihat kau bermasalah dgn dia hanya kerana aku.lagi satu,ko jgn nk main2 aku eh.tk agak2 pun nk gurau dgn aku psl benda ni…tak suka2!!

esok keje…malas!!!!!!!

Tinggalkan Jawapan

