seminggu yang menakutkan

seminggu lepas..ya Allah..cuma Allah je tau betapa takutnya aku..aku melalui saat2 genting nyawaku..tak berdaya nak berdiri,duduk..dengan apa yg melekat kat mata..nyaris darah aku tak da ape2 mslh..terima kasih kepada mak dan doktor2 yang merawat..masa tu,memang berdouble2 sakit rasanya…asalkan pagi je aku terbangun..kiranya,bolehla aku temankan orang tengok bola kalo aku minat sekali.hehe..nasib baik pukul 4.30 pagi kat tv3 ada Cinta Antara Benua..so,,layaannnn tengah2 sakit tu.hehe..

Tinggalkan Jawapan

