akhirnyaaa…

I’m Back!!!setelah berbulan2 aku tak menyentuh langsung blog ini..tak sempat ma…skrg ni sempat la jugak..sbb online je kerjanya..huhu..

dua tiga bulan ni tak da ape kot yg buatkan aku rasa best..biasa2 aje..tapi mungkin selepas september ini yg akan buat hidup aku berubah..

hm..aku dah tengok movie LAGENDA BUDAK SETAN..ada part yg rasa boring,best dan sedih..antara dialog2 dan aksi2 yg aku minat adalah part2:

1. Ayu kena pukul teruk2 dengan Azmi..
2. Qashah tengok baby gurl die and say:’helo,awak anak perempuan saya”..haha..comey sgt2..
3. Ayu hampir2 tertelan cicak..eeeeeyeeek…geli bangat!!!

aku bagi 4/5 bintang untuk movie tu kui2..

Tinggalkan Jawapan

