tahun 2010

maybe dh agak lambat untuk aku tulis entry bagi tahun 2010 ni..ni la masa yg aku ada dan sempat.before ni bkn tk smpat,tp tk dpt internet.

azam baru…aku PERLU siapkan PSM..aku harus menghabiskan sisa2 tahun 4 yang ada tinggal lagi beberapa bulan..insyaAllah..
aku nak habiskan tahun 4 ni dengan gembira dan tinggalkan semua memori yang menyedihkan dan menyusahkan hidup aku beberapa tahun ni (hopefully).erm..ape lagi eh??

7 january lps,aku ke PD (Corus Paradise Resort) bersama 97 orang classmate aku..kami perlu menghabiskan 4 hari 3 malam bercuti sambil mendengar ceramah di hari2 minggu..Bengkel PSM dan thn akhir (FYP II) sebenarnya..ok la bengkel kali ni sebab jadual tak ketat dan tempat pun ok..even tk dpt mandi laut,tapi pemandangan pantai dan laut menghilangkan sdikit kerisauan dan ketensenan aku selama ni.Corus Paradise Resort..nama tempat tu..kitorg dok apartment, 1 umah 8-9 orang..ok la..even ada fasiliti yg kurang bagus..aircond bilik kami bocor,so agak banjir..waaaa…..tapi bukak2 pintu belakang je nmpak laut.tu yang syok tuuuu….keseronokan berganda bila aku dapat berjalan2 dan tangkap gambar dengan kwn2 aku kt lagun dan tepi pantai.Malam birthday Juniza,kami ramai2 gi pekan PD tepi pantai,cecah kaki dlm laut mlm2 sambil potong kek dan makan kt restoran yg cantik (tapi byk nyamuk)..dan terserempak dengan Pn Rosadah dan Dr Maimunah..wakakak…biarla..kami ramai2 masa tu…best sgt sebab smpai bilik jam 2 pagi, lepas tu blh bising2 lgi kt ruang tamu tk tido lagi.esok nya ramai2 tido dlm dewan.ahahhaha…

pagi 10 january,hari terakhir kt ctu,aku tk main banana boat mcm org lain,tapi aku pakat g karaoke dengan rumate aku.jalan2 kt tepi pantai sambil gosip2..huhu..indah saat2 keluar dari UTM..tapi jam 1 tghari kami dh kena naik bas bertolak balik.semua pakat tido dlm bas.masing2 cerah mata bila sampai pagoh..ha masa tu,macam2 makanan la yg dibeli,pau la,roti la,buah la…tapi yg penting rukun Islam terpenting iaitu solat wajib kami tunaikan dulu…baru lega bila dh solat tu..

tatkala kaki melangkah keluar dari bas menjejaki busstop FAB,aku mula malas.nak kena tahan teksi lagi…kereta dh hantar balik umah..

o..ye.. sem ni aku dh mula bwk keta g kelas.tp tu pun keta mak aku,pinjam sementara.alahai..lepas ni nek bas balik…tk pe la..yg pntg aku dh blh bwk keta kalo2 terdesak lagi…

ape lagi yg penting awal thn ni eh??hm…nt la aku update lagi…

2 thoughts on “tahun 2010

Tinggalkan Jawapan

