berganda-ganda

Apa yg berganda2 ni….banyak betul assgment nye!!!
Setiap satu subjek ada 2 assgment..tu tak termasuk lgi PSM aku…wa…
Pening nye palo den ni lah!!!buat masa ni, aku leh handle lagi la assgment ni sume,tapi tk tahu la bile dh mula buat PSM nt..Aku harap dapat handle la…Kuat kan la semangan aku Ya Allah…
Rabu ni ada test FM…Tak tau la mcamane soalannya,ssh ke sng ke…sbb letcurer tu agak cerewet ckit nmpaknye..Hehe…maaf ye DR Mai…
Sepanjang minggu ni ada pesta konvokensyen kt utm ni.Aku sempat gak la jeling2 brg kt ctu…Banyak gerai baju la,mcm besa la.Baju raya…Hehe…
Nx week dh nak puasa,mudah2an dipermudahkan semua kerja dan urusan aku ni.Amin….

Tinggalkan Jawapan

