aku dan utm

Hari ni hari kedua aku kt utm.Tapi baru hari pertama kelas.Kelas ari ni penuh gak la tapi macam besa mula2 ni tak belajar sgt pun. Lebih kepada penerangan je.

NI aku kt PSZ update blog sekejap n buka2 la ape2 yg patut.Nak download course outline pendrive tk bawak.So ape lagi,mengular la (ni perkataan si dia aku la).Hehe…

Hari ni aku tk jmpe lagi Dia,sebab dia dok belakang,aku dok kat depan.Semalam aku dok bilik ngan mira tengok tv.Hehe..Tajuk PSM tak cari lagi ni,tak tau la nak buat macamane..Tak pe la,khamis ni ada penerangan kot.
Semster ni aku amik 6 subjek dengan 17 kredit. Macam sibuk,sebab nak belajar,asgment and PSM lagi.Ni tahun akhir aku di sini(harap2 tahun akhir)…aku akan belajr bersungguh2 sehingga mendapat segulung Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Harta Tanah di UTM ni.Hehe..biar skema ckit, asalkan ada azam.

K la..aku nak kuar dulu,nak ngular web lain lak…

One thought on “aku dan utm

Tinggalkan Jawapan

