malasnyeeeee…..

Ada lebih kurang seminggu lagu untuk aku tinggal di rumah. Minggu ini, merupakan weekend terakhir sebelum aku memulakan semester baru di tahun 4. Malasnya aku nak naik sem baru..Malas nak cari tajuk PSM dan menyiapkannya, belajar lagi…Bukan aku malas,cuma rasa dah tak sempat rehat2 lagi.Huhu…
Sepanjang setengah tahun aku duduk di rumah ni,aku semakin sayang dengan bilik dan dan rumah aku.Di bilik la aku banyak menghabiskan masa bermanja-manja dengan katil,tilam dan my heart aku…Dengan laptop,tv dan macam2 lagi la…Aku tak berkongsi bilik dengan sesiapa,tapi lepas ni kembali aku berdua di dalam sebuah bilik.Bukan aku tak suka tapi biasa la…mood untuk bersendirian tu terpaksa dilepaskan dan sedikit privacy perlu dikorbankan.Aku mungkin kembali sibuk atau bertambah sibuk dengan pelbagai kewajiban dan tanggungjawab sebagai seorang pelajar universiti.Lebih2 lagi di tahun 4 ni..Wa…dh tahun 4 dh…cam tak caya jek!!!!

Esok pelajar baru tahun 1 akan mendaftar masuk. Kos aku tak tau la berapa ramai pulak kali ni.Pelajar diploma tahun 2 juga akan msuk dari UTM KL.Mereka akan menjalani MHS selama seminggu.Biar dorang rasa ‘keseronokan’ MHS.Huhu…tu boleh tahan lagi daripada masa aku kat matrik dulu.Kena tido pukul 3 pagi,bangun pukul 6.30 pagi.Tido lambat sebab kena berlatih menyanyi lagu Kolej,selagi tak sedap,tak leh masuk blok..Masa tu Allah je la yang tau,nak iron baju kena beratur sebab tk leh bawak iron sendiri.Huhu.

Hai…lagi setahun InsyaAllah aku akan tamat belajar…Angan2 aku kan ialah aku nak kerja dan kumpul duit sendiri.Untuk diri aku sendiri,kalau aku dah habis belajar kereta,aku nak beli kereta sendiri.Lepas tu nak shopping benda2 yang aku inginkan selama ni,kalau ada rezeki,aku nak pergi umrah.InsyaAllah…Tapi kewajipan aku pada mak dan abah kena ditunaikan dulu la,kan…

K la…nak tido..Bye2…

2 thoughts on “malasnyeeeee…..

  1. sweet potato says:

    ala…jeles la tu..org laki kalo shopping pn lama gak,buktinya abah..kalau beli baju pn blh thn gak..huhu…sama la mcm org encik zuriaf kita kan…huhu…

Tinggalkan Jawapan

