Semalam…

Huhu…ni entri untuk semalam sebenarnya…aku tak sempat tulis smlm.bz sgt dengan kerja kat ofis and others..

Semalam aku melalui 2 peristiwa yg menghappykan aku.Hehe…

First, pagi2 semalam aku dah daftar di Institut memandu Bunga Raya, belajar driving la..ada 3 pakej yg ditawarkan iaitu pakej A, B dan C.
Pakej A paling mahal iaitu RM 1290 la lbh kurg. Pakej tu blh pilih cikgu, dan kalau gagal dalam ujian tak perlu bayar lagi.Aku pilih Pakej B iaitu tak boleh pilih cikgu dan kena bayar RM 40 kalau gagal dalam mana-mana ujian.Waahhaha….mintak2 la dapat cikgu yg baik dan tak marah2…
Ahad ni ada taklimat undang2 dulu,nampaknya aku tak dapat la pegi kenduri sedara kat Melaka..Dan lama lagi la aku boleh dapat lesen P ni..

peristiwa kedua ialah result sem ni dah keluar. Alhamdulillah resultnya menggembirakan setelah puas aku berusaha untuk menyiapkan laporan projek bagi latihan praktikal aku sem ini.Aku bersyukur sangat dan mak pun gembira dengan result yang aku dapat..Berkat doa mak dan usaha aku selama ni,aku dah dapat apa yang aku impikan selama ni..Tapi sebenarnya result aku bagi keseluruhan sem lebih kurang seperti sem2 yang lepas jugak..Aku ingin raikan kerputusan ni dengan mak dan kawan-kawan aku seperti Kak Lia dan Kak Nor atas pertolongan dan tunjuk ajar mereka aku dapat siapkan dengan jaya nya.Hehe..Tapi, aku tak dapat la nak belanja mereka,sebab gaji pun aku tak dapat lagi. Hehe..

Aku teringin sangat nak tengok movie “Syurga Cinta” dan “Jangan Pandang Belakang Congkak”.Walaupun cerita tu biasa2 je,tapi aku rasa ia santai dan ringan. Tapi aku belum berpeluang lagi nak tengok.Tapi akan aku usahakan supaya aku boleh tengok jugak.

One thought on “Semalam…

Tinggalkan Jawapan

