GERAM + SEDIH

Aku rasa tajuk ni paling sesuai untuk menyatakan perasaan aku hari ni.Pagi tadi aku tak berape sihat,tapi aku tetap g kerja sebab ada kerja yang perlu aku selesaikan. Tengah hari aku dah balik rumah sebab abah aku nak g memancing kat Tioman.Kami tak ikut sebab abah g dengan kawan2 dia.Abah memang suka memancing di laut lepas dan tak suka memancing di tasik atau kolam biasa.Tak mencabar dan tak syok katanya.Aku kat mana-mana pun tak suka memamcing.

So,perasaann geram tu dah bermula dari pagi tadi masa aku sakit tu,tapi tu dah ketentuan Allah,kan…petang tadi aku g Jusco,repair laptop dan handphone aku ni.Laptop aku tinggalkan di kedai tu untuk repair,begitu jugak dengan handphone.Yang aku geram tu,rupa2nya tak ada handphone spare yang kedai tu boleh pinjamkan pada aku.Aku ni dah la tak ada handphone lain…Aku bayangkan ada spare sebab abah aku pernah jadi pinjam handphone kedai dulu..Geramnyaaaa aku!!!!Yang sedih tu pulak,aku sedih nak tinggalkan handphone aku tu kat kedai untuk seminggu hingga dua minggu sebab dia kena hantar repair kat centre dulu…Ni aku dah balik rumah,aku rasa rindu sangat kat handphone aku tu,yelah aku sentiasa bersamanya…Berasamamuuuu….Hu….Sedihnyaa…..Tambah rindu bila aku tengok charger handphone tu masih ada kat suis elektrik,tanpa pasangannya….wa….Aku rasa kalau handphone tu ada perasaan tentu dia pun sedih dan rindu kat aku..Sabar ye sayang…lagi dua minggu kita jumpa ye…nanti kita dating puas2,k…

Malam ni aku tak tau nak guna handphone sape…tengok tv je la nampaknya…

Tinggalkan Jawapan

