Ape nak buat??

AKu sudah sampai di rumah kira-kira jam 7 petang td dari KL.Penat nya,yelah sampai2 kena masak.Malam ni aku tak sabar nak update blog sebab aku nak tuis apa yan aku rasa sekarang.Sebenarnya aku dapat tahu yang kawan aku sedang dilanda masalah.Dia dapat tahu Boyfrend dia berhubung dengan kawan dia sendiri (A) tanpa pengetahuan dia.Mereka tu bukan berhubung atas dasar perasaan cinta, maksudnya mereka tu berbincang tentang benda lain yang bukan pasal perasaan antara mereka berdua.Yelah,tapi bagitau la kawan aku ni yang mereka sedang berhubung..Yang si boyfren tu rajin dok layan A tu kenapa?pelik2…Siap begurau2 pulak tu.Walaupun aku hanya kawan yang boleh nasihakan dia dari jauh, tapi aku pun perempuan jugak.Aku faham dan boleh rasa perasaan kawan aku ni. Kesian dia,kalau aku la,memang geram gak la.Sekarang ni kawan aku ni dah tak percaya sangat lagi dah ngan BF dia,sebenarnya bf dia ni tak la bersalah sangat cuma terlalu baik la pulak nak melayan A ni.Ini mengajar aku tentang erti sebuah kejujuran dan tahap kepercayaan kita kepada pasangan.Kepada lelaki2 di luar sana tu, aku nasihatkan agar memahami hati perasaan pasangan anda,kerana sekali terluka, ia sangat dalam dan ia boleh dimaafkan tapi tak boleh dilupakan.

Tajuk paling sesuai untuk entri ni bagi kawan aku tu ialah Antara Boyfren dan Teman…

Tinggalkan Jawapan

