Karaoke…

~TANPA~

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Chorus :

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Ulang 2x

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Ulang 2x

 

~HANYA KAU YANG MAMPU~

Ku cuba redakan relung hati
Bayangamu yg berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
[ Hanya Kau Yang Mampu lyric found on http://www.lirik.tv ]
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta oooohhhhhh….
Aku cinta ooooooo…..
Aku cinta oooohhhhhh….
Aku cinta ooooooo…..

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta oooohhhhhh….
Aku cinta ooooooo…..
Aku cinta oooohhhhhh….
Aku cinta ooooooo…..

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
Oooooooooo….

 

~LAGU KITA~

Deras hatiku berdetak
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam teman kita
Dengan angin meniup sayu

Kupetik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

Dan aku terus
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu

Arah hidup kita
Tergambar bintang di angkasa
Berkelip melukis cinta
[ Lagu Kita lyric found on http://www.lirik.tv ]
Terciptalah lagu kita

Oh..oh..oh
Oh..oh..oooh

Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

Dan aku terus
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu

Arah hidup kita
Tergambar bintang di angkasa
Berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

Terciptalah lagu kita

 

~YOU SAY AKU~

You say aku, seperti Barbie
You look so pretty, menarik hati
You say aku, layaknya peri
Tebarkan cinta diatas bumi

Baby please.. please..
Don’t play on me
Baby please.. please..
Love me, love me

Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy

Beibeh beibeh my beibeh
My heart is beating honey

Beibeh beibeh my beibeh
Oh please say love me

Beibeh beibeh my beibeh
beibeh..mmuuuaaacchh

You say aku seperti puteri
Yang kau cari selama ini

~{}~

Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy

Beibeh beibeh my beibeh
beibeh..mmuuuaaacchh

Halo.. Yes!!

 

Ni antara lagukagu yang aku minat.Tak sempat nak masukkan semua,cume sesetengah je.Sebenarnya dulu aku tak minat sangat lagu tanpa ni,tapi lepas dah selalu dengar,mula minat pulak lebih2 lagi lepas cerita Cinta Untuk Ain keluar kat TV3. Satu lagi lagu yg aku minat ialah lagu tema slot lagenda-Merah Putih iaitu Kau Aku oleh Aizat.Walaupun lagu tu nampak simple,tapi pada aku ia melambangkan banyak perkara. Kalau cuba difahami lirik lagu tu,ramai yang kita boleh tujukan lagu tu. Kita boleh tujukan pada kekasih,sahabat,ibu bapa dan mereka yang sentiasa ada di hati kita. Lagu You Say Aku pulak pasal gadis muda yang happy dengan life dia.Dia seorang yg manja,gedik2,comel dan cantik yang jatuh cinta pada seorang lelaki.Dalam cerita Upik Abu dan Laura kat TV3, lagu tu jd lagu tema.Aku suka sangat lagu tu..Lagipun memang penyanyi lagu tu Cinta Laura seorang yang cantik dan happy je.

 

K,nanti aku update lagi la entri ni.tak habis lagi ni…Caucincau….Air bandung cincau satu!!!!!

One thought on “Karaoke…

Tinggalkan Jawapan

