Kuala Lumpur

Dalam masa 5 jam sahaja aku sudah sampai di Kuala Lumpur…Setelah menen=mpuh hujan dan panas serta tidur yang sekejap di dalam kereta. Huhu…Kepenatan yang memeang dijangkakan.Untung la tak jem teruk,trafik lancar tetapi banyak kereta.Ceh..dh macam berita trafik di Era je..Huhu…Aku disini bersama mak dan abah aku yang ada urusan di sini.Sebenarnya aku malas nak berjalan jauh macam ni,lebih2 lagi atas urusan kerja.Kalau hanya berjalan2 dan shopping tak pe jugak.Hehe..biasalah,perempuan,kan..

Sampai di Kuala Lumpur ni aku dah nampak KLCC dari jauh.Begitu cantik pada waktu malam.Terus aku teringatkan kata2 seseorang yang membuatkan aku teringat sampai sekarang iaitu kenangan dia dan dia.Agaknya waktu2 indah mereka berdua selama 3 tahun di sini (semasa menuntut ilmu di KL ni)..Terus aku menjadi risau dan kecewa sedikit..Tapi,takpe,aku tak nak kenangan mereka membuatkan mood aku lari.Hm…nak je aku musnahkan kenangan mereka berdua tu..Tapi,apakan daya…Hehe…puitis sikit la…

Malam ni,aku tidur d salah sebuah hotel di KL ni.Esok ada urusan nak dibuat,jadi aku nak berehat sepuasnya malam ni.K..selamat malam…

One thought on “Kuala Lumpur

Tinggalkan Jawapan

