Hm…

Sakit nye hati…Sakit hati nye…Aku malas nak cakap sape yang buat aku sakit hati tu…Yang penting aku nak luahkan jugak perasaan aku ni..Perasaan yang wujud di kala malam hari..huhu…Lain yang aku harap,lain pulak yang aku terima.

Bab belajar memandu ni,ntah bila lah aku dapt belajar kat sekolah memandu.Aku tak nak lambat-lambat kalau boleh,nanti takut mengganggu masa belajar aku di tahun 4 nanti.Impian aku adalah dapat memandu kereta sendiri kat kampus nanti,tak pelu lah menyusahkan orang lain dan diri aku untuk pegi ke mana-mana masa susah.Selama ni aku dah banyak menyusahkan Dia.Sekarang ni aku tak nak la menyusahkan lagi,yelah nanti Dia sibuk masa tahun 4,takkan aku nak meminta-minta pulak,kan..Tapi buat masa ni,abah aku la yang mengajar aku memandu sendiri.

Tak ape la,nanti la bila abah dah free ckit,aku pujuk lagi untuk daftar memandu.Hehe…

One thought on “Hm…

Tinggalkan Jawapan

