bufday gurl

Hari ni 23 march..hari lahir seorang teman rapat aku di universiti ni…Aku dah ucapkan selamat hari lahir padanya pada jam 12.10 minit pagi..Terlewat sekit sebab dia sedang berbual telefon masa aku nak ucapkan awal-awal..Hadiah?Aku belum belikan dia apa2apa hadiah..Teruk tak aku??Bukan aku tan nak beli,tapi aku agak terlupa.Yelah,sibuk betul minggu ni…Tapi,aku bertekad,aku akan wujudkan juga hadiah untuk Miyra..Insyaallah..Malam tadi,aku temankan miyra berjalan-jalan di pesta konvo UTM bersama kawannya

Hmm..bila disebut tentang pesta konvo,aku teringat tentang kisah aku sendiri.Minggu ni aku jarang keluar dengan dia..Yelah,dia pun sibuk,aku tak nak la ganggu…Sebab masa aku sibuk,dia tak ganggu pun aku..Aku terasa jugak yang dia agak sibuk minggu ni,dan sukar memberikan komitmen kepada aku,tapi aku tidak terasa hati pun,aku faham tugasnya…Tak mengapa la…aku tak boleh menghalang seseorang itu dari melakukan tugas dan tanggungjawabnya,kan…Cuma fikiran aku agak terganggu beberapa hari ni disebabkan sesuatu yang aku tidak pasti…

2 thoughts on “bufday gurl

Tinggalkan Jawapan

