wajahmu kerap ku rindu….

Oh…rindunya kat dia…Bila la nak jumpe ni?Tak sabar nya nak peluk cium dia!!!Oh alif,,acu rindu sgt2 kat dia tau!!hehe..Hm…minggu ni banyak betul kerja,bz sokmo.Hehe…Muka aku ni rase sukar untuk tersenyum selagi asgment ni tak siap.Tapi takpe,aku malas nak rasa tension2 ni,penat la..

Hari ni aku bangun macam biasa tapi ada saja yang nak bertanya ‘ada kelas tak hari ni’..Isy2..aku bukannya ketua kelas la..bukan letcurer la..Aku pun macam korang jugak,tak tau ade kelas ke tak..Selalu macam ni,bila aku sedang tidur dengan aman,mesti ade je nak mesej.Wa…..Tapi, tak mengapa,nampak la aku ni masih jadi pusat pertanyaan.Hehe….

5 thoughts on “wajahmu kerap ku rindu….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s