nak cuti…

Aku nak cuti!!!Biar aku duduk di rumah tak jumpa pihak-pihak yang buat jiwa aku kusut.Huhu…Kusut?Mana tidaknya,banyak kerja yang tidak siap lagi. Aku rasa nak tinggal di Cameron la,walaupun cuaca sejuk di sana,setidak-tidaknya aku rasa aman dan tenteram di sana. Tapi aku ada tanggungjawab yang lebih besar sekarang iaitu menghabiskan pengajian aku di sini. Tidak sabar untuk menghabiskan pengajian,sebab tidak perlu lah aku memohon kolej lagi,menyiapkan tugasan, berdepan dengan perkara-perkara yang tidak seronok.Hehe…

2 thoughts on “nak cuti…

Tinggalkan Jawapan

