Trip lagi…

Merujuk kepada tajuk di atas, hari selasa depan aku dan semua 100 orang classmates aku akan menyertai lawatan ke Selangor dan Cameron. Wa..aku sebenarnya tidak sabar sebab aku memang suke lawatan.Tapi yang tak sukanya ialah aku malas nak mengemas pakaian dan barang-barang.Malasss bangat….

Kali ini kami dijangka melawat ke jabatan-jabatan kerahaan dalam sektor perikanan,perhutanan, pelancongan dan pertanian. Bermaksud,lawatan ni bukan lawatan bercuti,tapi lawatan bekerja dan belajar sebab kami perlu membuat laporan selepas pulang dari lawatan itu. Itu satu lagi yang tak seronoknya.Tapi tak mengapa, laporan itu berkumpulan. Jaid tak rasa sangat la kesusahannya.

Tapi yang penting,aku mengharapkan lawatan kali ini akan menggembirakan dan berjalan lancar.Amin…

One thought on “Trip lagi…

Tinggalkan Jawapan

