maksu..

Sudah lama aku tidak mengupdate blog aku ni.Bukanlah sibuk sangat cuma tidak tahu nak tulis ape.Tapi hari ni aku luangkan masa jugak untuk menulis blog kesayangan aku ni.Hari ni aku tak pegi kerja ,abah aku tak sihat dan aku juga sedang menunggu seorang lagi ahli baru dalam keluarga aku..BABY…huhu…mungkin dalam beberapa ketika lagi aku bakal bergelar MAKSU.hahahah….Satu pengiktirafan bagi aku kerana dapat naik pangkat secara percuma.Hahaha…..Kakak kesayangan aku akan melahirkan bayinya yang pertama dan merupakan cucu pertama bagi mak dan abah ku dan anak buah pertama bagi aku dan abang. Aku harap dan sentiasa berdoa agar kakak aku selamat melahirkan anaknya dan kedua-duanya akan selamat,sihat dan tiada apa-apa komplikasi.Aminnn……

Hm..bukan aje aku jadi maksu tapi tiba-tiba pula ada orang  nak tumpang jadi ‘paksu’.Hahaha..macam-macam la..Tapi aku terkejut dan terharu kerana dia punya keinginan macam tu.Terima kasih kepada ‘dia’ kerana ada di sisi (walaupun jauh) sewaktu aku dilanda keresahan dan kebimbangan dalam apa jua keadaan =)

4 thoughts on “maksu..

Tinggalkan Jawapan

