Aqma87

       Aqma87 tu aku la..panggil saja aku Akmar.Aku dilahirkan pada tahun 1987.Jadi,aku letaklah nickname aku dalam blog ni yang diadaptasi daripada nama aku dan tahun lahirku.Hm..Dah besar rupanya aku nih..Lagi berapa hari aku akan menyambut ulangtahun ku.Hahaha..Dah besar ni agak-agaknya dapat tak hadiah lagi??Dapat kot..Kakak aku dah tanya nak hadiah apa,nanti aku minta yang lebih-lebih dia kata aku demand pulak.Tak kisah la,asalkan ada orang ingat tarikh keramat tersebut.Menurut cerita mama ku yang tersayang,aku dilahirkan pada jam 9.05 malam.Sebab tu aku comel macam ni.Hehehe…Entah la,aku pun tak ingat aku lahir jam berapa. 

           Mula-mula tu mak aku ingat aku ni anak jepun ke anak cina yang tertukar di hospital tu. Mana tidaknya,katanya mata aku ni sepet macam anak cina atau jepun.Sampai hati,kan…At last,rupanya aku ni anak orang melayu jugak.Hehehe..

         Aku ni suka bercakap,tapi tengok orang jugaklah.Tapi bila dah besar-besar ni,tabiat tu mula berkurangan.Mungkin sebab banyak perkara yang perlu aku lakukan dan fikirkan. Sebab tu orang yang tidak mengenali diri aku akan beranggapan yang aku seorang yang pendiam,padahal tidak.

One thought on “Aqma87

Tinggalkan Jawapan

